lördag 9 september 2023

Som sommar feelings!

 

Jag längtar redan till sommaren hihi...
Men i dag kan jag ju låtsas att sommaren precis har börjat.Med tanke på hur soligt och varmt vädret är i dag.
Det var otroligt väder i går också.
Jag va på dagverksamheten.Sen en sväng på stan.Och så åkte jag till Dollar Store,vart lite småköp där.
Efter det in på Ica Maxi och handlade.
Jag tänkte äta tacos nån dag,så blev lite handling till det.
När jag hade kommit hem.Så va jag ute med Sandra och hennes gulliga son.
I dag har jag haft tvättstugan på eftermiddagen.
Och så har jag varit ute å bara njutit av att det känns som sommaren!
Jag har fått svaren på blodproverna som jag tagit.
Så här stod det i mailet jag fick:
De prover som du lämnade vid ditt senaste besök här på Premicare Ljustadalens hälsocentral visade helt normala värden.Föreslår att ta B12 vitamin och Folsyra tabletter ytteligare tre månader för att behålla dina värden.
Så jag har varit på apoteket och tagit ut tabletterna som skrivits ut till mej.
Dom kostade 180 kr.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Månadens horoskop: Så blir Juli

  Väduren 21 mars–20 april Satsa på ett lugnare tempo och omfamna nuet. Lita på den naturliga utvecklingen av händelser. Du befinner dig i e...