onsdag 5 juli 2023

I går och i dag.

 

För några år sen så gick jag på ett ställe i bland i samtal.Att prata om en del saker.
Nu har jag tagit upp det igen.Ringde och bokade tid förra veckan.Och fick en tid där i går på eftermiddagen för samtal.Två timmar tog det att vi pratade.
Efter att jag hade varit där så gick jag till kulturmagasinet,på biblioteket som finns där.
Lånade dom här ordspråksböckerna.
Den här veckan så har det inte varit så soligt.Och i går så regnade det ett tag.
Även fast det är tråkigt,så är det ändå bra att det har kommit lite regn eftersom det är så torrt ute.
Jag har en del besvär med nacken och bakhuvudet i dag.Inte kul men normalt ändå att det blir så i bland när man har den här sjukdomen.
Jag var på väg att ringa till Maria och säga att vi inte kunde träffas i dag.Vi hade bestämt att vi skulle åka och fika nånstans.
Men det blev av att vi träffades ändå.Fast hemma hos mej då.
Hon åkte hem för en stund sen,vart inte så länge här.
Det är som att den här jävla sjukdomen bestämmer över mej i bland.Men tur att jag inte har en pojkvän i alla fall som bestämmer över mej.Sånt slipper jag vara med om eftersom jag är singel.


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Månadens horoskop: Så blir Juli

  Väduren 21 mars–20 april Satsa på ett lugnare tempo och omfamna nuet. Lita på den naturliga utvecklingen av händelser. Du befinner dig i e...