tisdag 7 februari 2023

My favorite color has always been

 

I går så var jag på dagverksamheten.
Inte så kallt och halt ute.Sånt gillas!
Våren närmar sej med små steg...
Ungefär som jag brukar gå när det är vinter.Ett steg i taget typ.
Kan man känna sej förälskad i en väska hihi..känns lite så för mej nu när jag har den här super söta handväskan.
Jag har alltid varit väldigt förtjust i handväskor.Och jag har så gott som alltid en handväska med mej när jag går hemifrån.
Den här väskan har funnits på New Yorker i några veckor.Den finns i vit och svart färg också.
När jag såg den i rosa första gången så kände jag att den måste jag bara ha! Jag gillar den verkligen,stilen på den och just den pastelliga rosa färgen är så himla fin tycker jag.
Funderar på att kanske köpa den i vit också.Jag har en benvit färg på en väska.Men ingen handväska just nu i riktigt vit färg.
Vännen Maria kom förbi mej en stund på kaffe i förmiddags.Innan hon skulle i väg till sitt jobb.
Jag har lite dragning och värk i dag.Vid nacken och huvudet bak.Men det är som det är i bland,på grund av min sjukdom.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Månadens horoskop: Så blir Juli

  Väduren 21 mars–20 april Satsa på ett lugnare tempo och omfamna nuet. Lita på den naturliga utvecklingen av händelser. Du befinner dig i e...