lördag 15 oktober 2022

Numera skrämmer sånt här mej som faan!

 

I dag så är jag rädd för sånt här,sånna killar. Kände aldrig så förr,snarare TVÄRTOM.
Det har tagit mej många år för att förstå! Varför det har varit så här för mej.
Det handlar om "kickar". Som när människor tar droger,dricker eller spelar tex.
Man kan bli beroende av en känsla. Det blev jag!
En kort men väldigt stark eruforisk känsla.Som vänder sen till ett typ helvete.
Aldrig mer har jag alltid sagts till mej själv i mitt huvud.Men alltid upprepat samma sak.Samma destuktiva mönster.
Förrutom att känt denna spänning som jag VET NUMERA egentligen handlar om är att få en kick.
Så vet jag också i dag,att jag är en medberoende person när det kommer till andra människor.Jag är självständig och har inte svårt att vara själv.Men det handlar om att NÄR jag har träffat nån.Hur man blir då.Jag har kunnat känna andras smärta.Att det nästan känts som att jag är den personen.
Det är nu när jag vet allt det här. Fått den insikten äkta inom mej.Som jag kan förstå mej själv i detta.
Som jag också har kunnat börja förrändra mej själv.Med att bryta ett mönster som jag har haft under hela mitt vuxna liv.
Det där var som jag en gång i tiden.
Tack och lov inte numera.





 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Månadens horoskop: Så blir Juli

  Väduren 21 mars–20 april Satsa på ett lugnare tempo och omfamna nuet. Lita på den naturliga utvecklingen av händelser. Du befinner dig i e...